2007-07-21

elfelejtettem


nagyon sajnálom, de elfelejtettem előre szólni, hogy nyaralni megyek az itt ábrázolt helyre. most már újra itthon vagyok, de már mennék is vissza. majd még megyek egy kicsit nyaralni augusztusban, akkor igyekszem szólni előre.
szépen lassan igyekszem majd áttekinteni a helyzetet, aztán beszámolok mindenről.

nagyon jó pihenés volt, tényleg. barátokkal, családdal. ez egyetlen dolog, ami nehézséget okoz még mindig, az a gyógyszerszedés. nem csinálok belőle különösebb gondot, nem is arról van szó, hanem hogy persze a családtagjaim és a barátaim közül egy csomóan nem tudják, hogy fertőzött vagyok, és így nem értik, hogy miért kell gyógyszert szednem. sokszor reggeli közben kell bevennem, amikor tizenöten üljük körül az asztalt, aztán meg este sörözés közben, vagy az autóban vezetés közben, és akkor megy a kotorászás, meg ki kell osonni a mosdóba, vagyis már azt sem, mert közben meg nekem teljesen természetes, hogy be kell vennem, és ciripel a telefonom (minden reggel és este tízkor), és hát nem értem, hogy mások mit nem értenek. szóval ez egy kicsit nehéz, de ettől eltekintve nincs okom panaszra.

ti hogy vagytok? mentek nyaralni?

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én most voltam, nekem is nagyon jó volt, és örülök, hogy neked is, ezek szerint nem sikerült teljesen elrontanom. :-)
B.