2007-04-19

gondolom

gondolom, senkit nem lep meg, hogy megint borzasztó sokat dolgozom, és azért vagyok olyan ritkán itt.

még mindig van olyan kedves ismerősöm, aki nem hajlandó elmenni tesztre, pedig már régen itt lenne az ideje. inkább aggódik. mit mondjak neki, hogy meggyőzzem?
aztán az is történt, hogy ma kaptunk egy levelet a nemzeti aids bizottság elnökétől, hogy az egészségügyi minisztérium nem támogatja semennyi pénzzel sem a háziorvosoknak szervezett továbbképzést, mert nincs rá pénz. alig négymillió forintról beszélünk. én kérek elnézést... és pironkodom.
ja, az oktatásügyi minisztérium sem támogatja.
ilyen módon persze könnyű azt gondolni, hogy magyarországon nincs hiv/aids probléma. amiről nem tudunk, az természetesen nincs is.
minderről az jutott eszembe, hogy néha rettenetesen nekikeseredek, hogy mennyire ki van baszva velem, mert ráadásul folyton óvatoskodnom kell: ha nyíltan kiállok, hogy tessék, itt vagyok hiv-fertőzöttként, ezt és ezt kellene csinálni, akkor elveszíthetem az egzisztenciámat. mások nyugodtan kitárulkozhatnak a betegségükről, mindenki csodálja a gyógyult rákbetegeket, és mindenki gratulál, ha valaki szépen, ügyesen eléldegél a cukorbetegségével, de nekem még a közeli barátaim is naponta felhívják a figyelmemet, hogy csak legyek óvatos, mert megüthetem a bokámat. nem elég baj, hogy beteg vagyok, de még szégyenkeznem és bújkálnom is kell. eléggé szar.
eközben persze dolgozom tovább, például azért dolgozom rengeteg sokat, hogy finanszírozni tudjam azt az időt, amikor aktivistaként ingyen dolgozom.
nem mellesleg kiderült, hogy az európai melegek túlnyomó többsége ugyanazzal az a hepatitisz-törzzsel fertőzött. tehát egész európa összes buzija összevissza kefél és nem vigyáz. ez persze magyarországon nem igaz, hiszen itt minden a legnagyobb rendben van.
nagyon fáradt vagyok. a combivir miatt mindig álmos vagyok és erőtlen, a kaletrától még mindig rettentő állapotban van az emésztésem.
tanácstalan vagyok. most hogyan tovább?

15 megjegyzés:

Névtelen írta...

izirájder öcsém
gonzi

Ana írta...

Én mindenképpen amellett vagyok, hogy high secu, mert az durva para lenne, ha felvállalnád. Be kell nyelni, hogy az átlag intelligenica miatt erre kényszerülsz.
Na, de vagyunk neked elegen olyanok, akik tudjuk és szeressünk nagyon.
És ez az álmosság? Másszak be az ágyadba melléd aludni, ha látni akarlak? Vagy szolidárisan beveszek egy kaletrát és megyünk együtt hasmarshra?
tanácstalan vagyok. most hogyan tovább?

Independence írta...

Shiva, teljesen egyett értek veled. Nagyon fárasztó és idegileg is ki tudd készíteni ez a titkolózás. Én se tudom hirtelen hogy lehetne megoldani.

Remélem hogy a mellékhatások hamarosan azért el fognak múlni...

Névtelen írta...

Hát, csak úgy, mint eddig. Talán kicsit több alvással.

Névtelen írta...

shiva en segitek, végtére is egyhajoban evezunk:) sőt még szeretlek is, csak annyira úszol állandóan

Névtelen írta...

spec, hogy nem lesz foci vb. szerintem évi 10egynéhány mdft. maradt a rendszerben - ezt mondta a kormányfő. szerintem erről kell pofázni! hogy ha az állam támogatja a stadionépítést, amit legjobb lebontani a projekt után, szóval akkor jó lenne, ha ilyen témákra is lenne pénz...meg nem úgy kéne összekalapozni a pénzt hasonló ügyekben (lsd. még a kissrácot, aki előbb kapott, majd nem pénzt az oeptől, aztán meg összekalapozták neki a gyógyszerre valót)

tsdmunkában sztem írj nyílt levelet vmelyik lapba. ugyis aktuális lesz feszegetni az állami szerepvállalást az egészségügyben.a prevenció meg állami feladat. szerintem ha erről írsz azt le fogják hozni. shivamantraként is aláírhatod:)

Névtelen írta...

Hümm. Azon gondolkodom, hogy ha mindenkinek lehet szóvivője, akkor neked miért ne?
Tényleg mind egy hajóban evezünk, fiúk, lányok, heterók, homók, pozitívok, negatívok, csíkosak és kockásak.
Oké, te sokkal többet tudsz a témáról, mint én, vagy mint itt bármelyikünk. Viszont itt mi sokan kiválóan tudnánk levelezni hivatalos szervekkel, és nem vezetnek tőlünk hozzád szálak. Szerinted?

Névtelen írta...

Szerintem nagyon hasznos lenne, ha fel/bevállalnád a dolgot teljes mellszélességgel. Te lennél az első és szerintem legalább annyi támogatást kapnál, mint gáncsot. A szavaidból érzem, hogy előbb-utóbb úgyis ezt fogod tenni. Ettől függetlenül mindaddig, amíg totál be nem biztosítottad az életedet addig nem szabad elkezdeni a csatát. Biztosnak kell lenned abban, hogy vannak körülötted emberek, akik a legnagyobb nyilvánosság ellenére sem hahgynak magadra. Anyagilag pedig (lakás, kocsi, munkahely, megtakarítások, stb.) totálisan be kell biztosítanod magad hogy ne tudjanak ellehetetleníteni. Fontos, hogy ne függj senkitől és semmit ne vehessenek el tőled ami a tied.
Egyébként szerintem jelenleg egyedül te vagy ebben az országban, aki ezt képes lenne végigcsinálni.

Névtelen írta...

VÁLALD FEL ÖNMAGAD és VONULJ BE A TÖRTÉNELEMBE!

Independence írta...

Azon csodálkozom hogy mindenki a másikra vár... Senki se lép önmagátol. Nem nagy dolgok szokták megváltoztatni a történelmet, hanem a kis dolgok. Az hogy a saját körünkben kezdkük a közvélményt megváltoztatni. Ki közületek mondta el a családban? Ki mondta el a munkahelyén? Ki mondta el a barátainak? Egy jobb világ magadnál kezdődik, nem a másiknál.

shivamantra írta...

képzeljétek el, hát megüt a guta, mert nem kapok egyáltalán értesítést a kommentekről, jaj de bosszús vagyok. miért lehet ez?
na most elolvasom, amiket írtatok.

shivamantra írta...

elsőre azt mondom, hogy independencenek tökre igaza van, és okosságot írt.
ana, gyere, bújjunk ágyba együtt, jaj, nagyon jó lesz, nem horkolok, nincs lábszagom és nagyon szeretek aludni, körbe rakjuk magunkat macikkal.
nem akarok bevonulni a történelemkönyvbe egyáltalán, hanem nyugodt életet akarok, csak ez nem túl könnyű.
tarhonya: ez jó ötlet, és valami ilyesmin már gondolkodtam, csak még nem sikerült összerakni.

Névtelen írta...

eszedbe ne jusson. marmint kiirni a melledre, hogy hiv-es buzi vagy. ez nem az az orszag, ahol megtehetned...:(

shivamantra írta...

szia jedi, te hol voltál eddig?

Névtelen írta...

munkas, munkas, munkas. amugy csendes megfigyelo:))