2007-03-31

egy hete

egy hete szedek megint gyógyszert, és most elmondom, hogy mi van.
lassan múlóban van az örökös fejfájás, de nagyon kínoz a fáradékonyság, és az, hogy gyakorlatilag bármikor el tudok aludni. ez eléggé megnehezíti a munkámat meg a mindent. egész nap hullafáradt vagyok. a sport segít, közben meg utána egy kicsit jobb lesz. az émelygés is alábbhagyott, általában a gyógyszer bevétele után egy-két órával a legrosszabb, nyilván akkor szívódik fel.
a hasmenés persze tart, nem is számítok arra, hogy hamar elmúlik. most nem kell olyan sokszor vécére mennem, de helyette megint borzalmas alhasi görcseim vannak, ezt is ismerem régről. próbálom főleg a reggeleket úgy ütemezni, hogy legyen elég idő meg nyugalom, amíg túljutok ezen a fázison: fájdalmas görcsök, aztán hasmenés; ha szerencsém van, nem kések el a munkából.
csak nagyon óvatosan tudok enni, amúgy szeretem a fűszeres dolgokat, de most nem megy. általában zöldség- és gyümölcsevő vagyok, de megint nagyon kívánom a szénhidrátot és a tejtermékeket. muszáj vigyáznom, mert a múltkor is nagyon meghíztam a gyógyszerszedés elején ugyenezen okok miatt.
a bőröm nagyon száraz lett - ez is ismerős jelenség, ilyenkor több testápoló fogy, és nagyon sok vizet iszom, ami a hasmenés miatt is fontos. így is örökké szomjas vagyok. persze nem ehetek grapefruitot, pedig nagyon szeretem.
különben zöld tea, rostok (müzli, rozskenyér, ilyenek), vitaminok, sok sport, sok alvás (nem, mintha lenne más választásom). és minden hasmenés közben ezerszer megbánom azt a délutánt/estét, amikor nem voltam elég óvatos.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

JOBBULÁSt és KITARTÁST!!

Ana írta...

Borzasztóan tisztellek, amiért így is odaállsz sportolni és nem hagyod el magad. Felnézek rád, Édesem!

Névtelen írta...

Jók Shiva receptjei, valóban csak így lehet átvészelni az akut mellékhatásokat.
Émelygés ellen valóban a szénhidrát jó, pl. csokoládé.
Amikor én elkezdtem szedni a gyógyszereket(igaz én nem azt szedem, amit Shiva, csak a Combivirünk közös), akkor az első két hétben émelygés, öklendezés, hányinger nálam is volt, de nem vészes formában. Nagyon kívántam az édességet, meg a joghurtot.