2006-11-03

pénzügyek


azt kérdezte anon a kommentek között pár nappal ezelőtt, hogy tulajdonképpen mennyit termel egy hiv-fertőzött.

hát nézzük: van egy nem túl nagy családi vállalatom már sok éve. fizetek áfát, tányát, szakképzési hozzájárulást, szolidaritási adót, szja-t, munkáltatói hozzájárulást, munkavállalói hozzájárulást, egészségbiztosítást, nyugdíjbiztosítást, iparűzési adót - jaj, ki ne felejtsek valamit... ja, eltartok pár embert a munkámmal, akik fizetést kapnak, és mindent összevéve termelik (velem együtt) a hozzáadott értéket. a másik megoldás az lett volna, hogy egy pillanat alatt leszázalékoltatom magam és ülök a seggemen életem végéig a ti pénzeteken, ahogy ezt egyébként az országban több százezren teszik anélkül, hogy bármi bajuk lenne. nekem még csak az orvost sem kellene nagyon megvesztegetnem, hogy kapjak egy csinos rokkant státuszt, végtére is écces vagyok, vagy micsoda. hát ez a helyzet.

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

te, és akkor pézt is kap az ember, ha roki?

Névtelen írta...

gonzi voltam. mert én most munkanélküli akarok lenni, de ha tbc-s vok, akkor inkább roki lennék, mert akkor kapik roki parkolókártyát

shivamantra írta...

a rokkantnyugdíj szóösszetétel két eleme: rokkant és nyugdíj. mondjuk, nem biztos, hogy finanszírozni tudod belőle az életviteledet, de sose lehet tudni. majd egy picit összehúzod magad. sajnos ha multirezisztens tbc-d van, akkor olyan hamar meghalsz, hogy mindegy is. a parkolókártya jár, de azt amúgy a lisztferenctéren is megveheted a megfelelő dílerektől. állítólag a frescóban árulják a kokszot, hamis dokumentumokat inkább a mediterránban kapsz (az persze pronyóbb is).

Névtelen írta...

gonzi: akkor menjek oda a frescoba, aztán ha szerencsém van kapok listes novocaint, esetleg speedes lidocaint, ha nincs szerim, akkor meg jól megvernek :(

Ana írta...

Én múlt hónapban lehettem volna rokkantnyugdíjas. Havi 80, amíg élek.
Valós térd problémák miatt, de visszautasítottam. Versenyezni akarok, nem a föld alá bújni.

Névtelen írta...

gonzi: na ja, de én dolgoznék feketén (mint most), nem kéne tb-t fizetni, meg nyögdíjjárulékot meg faszomat, és lenne rokikártyám parkolni

Névtelen írta...

I WANT TO BE A ROKI

Névtelen írta...

I WANT TO BE A ROKI
WANNA SUCK A LOT OF BROKI

Névtelen írta...

na már most...szerintem a rokkantnyögi nagyon kevés, abból megélni nem lehet...a 80ezer havonta szerintem rokiban elég jó lett volna, ennél jóval kisebbek vannak...azt tudom, hogy a Lászlóba jár pár rokis, de már valaki megbánta, hogy lerokizta magát...

Ana írta...

Nekem ez most, egy nagyon szerencsés és biztos 80 lett volna. De nem nagyon lenne pofám az edzőm és a gyerekem szemébe nézni.