2006-05-03

nahát

ezt írja a hvg az elhíresült hives blogról még 2005-ben:

„A top 100-ba nem került be, mert a nevezés idején még túl fiatal volt. Az
állítólag HIV-pozitív szerzőnek remek a stílusa, a téma aktuális, és anélkül
válik drámaivá, hogy nyálas, érzelgős lenne. Túl az önterápián egy
AIDS-ellenes kampánnyal is felér. Emellett letisztult, áttekinthető, és
lehetőségeihez mérten informatív blog. Az egyetlen, potenciálisan életmentő
magyar webnapló.”
namost ez nincs többé. vagyis én nem találom. kár pedig, érdekelt volna. eredetileg ez a címe: hiv.freeblog.hu
ott semmi nem nyílik meg.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

A hiv-blog nagyon eredeti volt, olvastam, amíg létezett, tényleg jól írt a pasi.Akkor szüntette meg a blogot, amikor szerelmes lett és sokat írt is erről, de a kedves blog-olvasók nagyon csúnyán reagáltak a nem-HIV-témájú bejegyzésekre.

Névtelen írta...

Én ismertem az illetőt, saját túlélése kedvéért írta, és amikor megnyugodott, abbahagyta, a virtuálisból visszatért az igazi életbe.

shivamantra írta...

köszönöm.

Névtelen írta...

Tényleg jó volt! Kár, hogy nem archíváltam. Akkor vettem fel a Jedi nicket. Hiányzik a srác. Mármint az írása.
Sok hasonlágot vélek felfedezni benned shiva...